суботу, 28 жовтня 2017 р.

Модуль 9
 Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1. Робота в парах/малих групах. Перегляд прикладів учнівських робіт та інструментів їх оцінювання.
2. Підтримка учнівської самоспрямованості.
3. Перегляд форм поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів.
4.Створення навчальних матеріалів для сприяння успіхів учнів.
5.Перегляд Плану вивчення теми та внесення до нього змін.
6.Мозкова атака щодо ідей фасилітації.
7.Використання навчальних матеріалів, що спрямовують та допомагають учням при виконанні ними проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар